Fest ikväll

Har egentligen inte tid att skriva men ska göra det ändå för er skull!;)


Blev ingen hundpassning idag.

Istället har jag varit i stan och shoppat med Sara, Micke och Christian. Nåja var väl mest jag & Sara som var i affärerna....konstigt nog var killarna inte så roade av att hjälpa oss hitta strumpebyxor??=P

När de skulle iväg och äta lite, passade jag på att dra mig hemåt.

På bussen flashade jag rejält, inte bara lite trosa utan en hel del ass också....när jag skulle betala biljett tappade jag tian och när jag skulle ta upp den ville den inte som jag. Tänkte inte på att jag hade så låga byxor på mig!=/ Men ett snällt fyllo var givetvis snabb att upptäcka detta och började skrika i högan sky om mina trosor så ingen på bussen skulle missa det. Behöver jag skriva att jag var LAGOM röd i huvet.

Sen var jag en sväng på Mobilia och handlade presenter till Sara och lite annat smått.

Och nu skulle jag egentligen fortsatt städa men kom inte längre än att sätta på musik och hamna här.

Måste snart bege mig också och har inte ens bestämt kläder för kvällen.

Ikväll ska jag på födelsedagsmiddag hemma hos Sara. Vilket innebär att vi ska äta middag och därefter festa hela natten eller nåt. Ska bli riktigt skoj!:) Vi blir väl ca 14 på middagen. Ska dit strax för att hjälpa Sara förbereda allt så får väl göra mig iordning där.

Måste dock erkänna att det blev lite ångest när Sara berättade att en viss person antagligen kommer. Har lite småpanik just nu. Men Sara har lovat att bjuda på en drink för att lugna mina nerver!;) Herregud denna kvällen kan verkligen bli minst sagt intressant på flera sätt. Känns som den kan sluta hursomhelst!

Nej nu måste jag slänga på mig kläder och ringa en taxi!

Lovar ta bilder ikväll!

Hoppas ni får en trevlig kväll godingar!:)

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0