Shopping

Var uppe en sväng i "stan" tidigare idag efter mäklaren. Träffade X:s familj för att inhandla present till X:s brorson som fyller 1 år. Och givetvis brann det i plånboken....kunde ju bara inte låta bli att inhandla iallafall ngt litet.  Hade mindre än 5 min på mig tills parkeringen skulle gå ut så det var det enda jag hann hitta...inget jag hade behov av heller precis men whatta heck! Alltid hittar man ngt på H&M!=P

Sen var jag och hälsade på hos min frisör för att inhandla nya hårprodukter och passade på att snacka lite skit.

Och apoteket får man ju inte glömma...men vad jag handlade där var lagom ointressant!


    


Nu....middag!!!

Pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0