Fääääääärdig!!


Äntligen är ALLT nedpackat, förutom kyl/frysvaror  och lite smått!

Ser faktiskt lite tomt ut här och var nu!

Sitter och försöker klura ut så jag inte glömt något...

Har nog fortfarande en del att föra över från denna datorn till min nya, men det får tas i efterhand i sådant fall.

Bjuder på lite före/efter bilder

       
Då.....                        Nu.....

By the way....jag har inget badrumsskåp i mitt nya badrum...tror ni jag måste inhandla det snarast---hell yeah!!

Nu har jag haft både badrumsskåp och komod(stavas det så??) med underskåp! Saknar redan mina skåp!!

        
Då.....                         Nu....

Hoppas jag slipper bära vinlådan imorrn! *moahahaha*

Pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0