Sovmorgon

 Blev det imorse...sååå nice!

Hade iofs svårt att sova och var pigg som en mört och läste en stund vid 6.30. Men sen halvsov jag igen fram till 9.30.

Inte hunnit med så mkt mer än att sitta framför datorn. Borde ta tag i mig själv och få lite gjort, ska nog börja med städning....

Är stolt över mig själv....är nu inne på dag 4 på dieten och inte fuskat alls förutom ett par cashewnötter igår!

Dagens frukost:

image266

Nja bananen orkade jag ej så spar den till mellanmål!

Nu ska jag städa....hade e.g velat spara städandet till ikväll, sätta på stereon på hög volym, dricka ett glas vin och skaka loss samtidigt som jag städar....men blir ju inget vin så kan lika bra städa nu!

Puss sålänge

Kommentarer
Postat av: Samira - Tråkbloggen

Svar: Japp, den sjunde börjar vi igen. Det är jättehärligt med ledighet.

2007-12-20 @ 12:38:46
URL: http://samira.nu
Postat av: Sara

ja man måste ju det...han har allt. stil,charm,pengar..men han är även 7år äldre än mig=)

2007-12-20 @ 12:46:07
URL: http://flippaut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0