Shake some ass


Jaha eftersom min kära vän var för trött för att slita sig från kudden, eller om det var ifrån sin man....;) så väntar jag också med att åka och sola. Dem har ändå öppet till 4 så det ska väl hinnas med....

I lördags var det som sagt lite partaj.....

Var inte alls så sugen till en början men blev destu mer när Felicia skulle joina oss.

Först var jag på middag hemma hos Chrisse m. Micke, Sara, Freddy & Agge men Agge åt inte. Blev bakad potatis med kycklingröra, räkröra och sallad. Jättegott var det. Sen blev det lite drinklekar, först tittade jag bara på eftersom jag inte hade ngn lust att sitta och shotta Bacardi Razz. Sen var jag med men slapp shotta tack och lov!:)

Lite senare joinade Felicia oss och vi satt mest och snackade skit. Sen kom även André och Alex(?). Vi 23:30 redan var förfesten över och vi drog först till Hipp. Där var knappt ngt folk...helt sjukt. Ingen kö till toaletten, serverad direkt i baren!! Men klockan var ju inte så mkt. Kom mer folk sen. Vi stod mest och dansade och skakade rumpa för glatta livet. Slutligen blev där så trångt att vi fick spel, de hade halva stället avstängt pga lite folk. Det slutade med att jag, Sara, Felicia & André drog vidare till Etagé istället. Skakade ännu mer rumpa och sen satt vi mest och snackade och kollade på allt folk. Vid 04.00 gav jag och Felicia upp och gick och tog varsin taxi hemåt.

Hade en riktigt trevlig och rolig kväll med ett härligt gäng människor!:)


          
Botten upp!                Sara, André, Felicia    Ojojoj, vems hand!;)   Me & my baby
 
           
Chrisse & Freddy       Jag & Sara            André & Alex(?)           Shake it baby!!

   
Give me some love      Cheeeeese!!??

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ser kul ut :)

2008-01-02 @ 11:55:44
URL: http://sharpen.blogg.se
Postat av: Alexandra

Ellinor: Ja vi hade riktigt skoj!:)

2008-01-02 @ 15:50:21
URL: http://axelinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0