Så kan det gå...


Tänkte skriva lite kort om min Uppsala tripp....

På tisdagen tog jag tåget från Malmö C till Stockholm C, tog ca 4 ½ timme. Satt mest och lyssnade på Mp3 och halvslumrade så tiden gick ganska snabbt. Sen var det dags att byta tåg.....jomen visst där stod jag på Stockholm C, jag som aldrig annat än kört igenom Sthlm tidigare. Det var ju inte ALLS stort...nejdåå. Men jag hittade iallafall rätt bana till slut och satte mig på nästa tåg som snabbt tog mig till Uppsala.

På Uppsala C hämtade Marie, Jimmie & Jimmy mig och vi körde hem till Maries bror där vi skulle bo eftersom han var i Spanien. Jag tog en dusch medan de andra förberedde middagen. Middagen var supergod! Vi fortsatte vår lilla förfest och hade riktigt trevligt fram till 21:30, då drog vi vidare ut till klubben.(i Uppsala drar man ut redan vid 21-22 tiden) So far so good.....

Sen gick det mesta åt skogen. Vi hade börjat alldeles för tidigt och druckit alldeles för många groggar. Sen när vi kom ut behövdes det inte mer än luktas på champagnen sen.....haha jaja anyway. Vi hade överlag en riktigt trevlig kväll som man skulle kunna skriva mkt om här men jag låter nog bli!=P Men var alla överens om att det var synd det blev så mkt dricka.

Onsdagen slappade vi bara på soffan hela kvällen och kollade på ett gäng filmer. Torsdagen var vi runt lite i stan, käkade ute och sen blev det spelkväll med ostbricka och vin innan vi slocknade. Och ja jag SUGER på TP!! Jäkla spel!=P

Lite bilder från juldagen...

            
Nödlösning!=P       Jimmy                 Marie & Jimmie         Jimmy & Jag

           
*Smask & Slurp*         *Puss*                          Nattklubben                Diskussion

    
Vild diskussion             *Skåål*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0