Natt-drama!!

Kom slutligen iväg till pappsen igår men det var på håret att jag hann dit i tid. Fick sätta mig i en taxi eftersom jag in i sista minuten skulle lägga in bilder och skriva blogg!:)

Så jag får skylla mig själv att det blev som det blev!

Hos pappa var det vi i familjen och några goda vänner till dem. Så det var barn överallt!:) Hade jättetrevligt som vanligt och det bjöds på jättesmarrig smörgåstårta. Vilket inte satt så fel efter min diet under dagen! Han blev glad för sina presenter och han var riktigt snygg i tröjan han fick av mig!

Sen framåt 01.00 när jag skulle åka hem upptäckte jag att jag inte fått tillbaka mitt kort av taxichaffisen jag åkte med tidigare under kvällen.......SÅ SPÄNNANDE!!

Så jag kom i säng lagom till 5 imorse ungefär!!:(

Trött: JAAAAAAAAAA

Nu ska jag hänga upp tvätt....wihooo vad skoj det ska bli!

♥Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0