Dagen efter....


Tänkte börja med att skriva godmorgon men har ju för tusan varit vaken i nästan 2 timmar.

Idag mår jag förhållandevis bra efter gårdagen, lite seg i huvudet men det är pga att jag sovit så kasst inatt!:( Dels pga att det blåser så det låter som det stormar i mitt sovrum och imed att jag låg vaken började jag tänka på en massa....

Men men nu ska jag strax ner i tvättstugan, sen ordna lite mat till magen.

Vad händer idag då......vet ej riktigt ännu, Marie pratade om att vi skulle gå och bowla. Får se hur det blir med det.

Lägger in ett par bilder från förfesten hemma hos mig....

image219
Sandra, Marie & Jag (Jag var visst inte riktigt beredd på den bilden!=P)


image220
Det är mums med Caribez!:)


image221
Min "griffelvägg" kom visst också ned på bilden!=D


Kommer fler bilder senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0