Noll koll!!


Nu får jag snart ett sammanbrott....

Jag hittar inte någon av lådorna som innehåller "partytoppar" och snyggare skor...

Letat i hallen och vardagsrummet men inte i ngn av dem...

Jag har 17 lådor i sovrummet som nästan alla innehåller kläder/jackor/skor, men jag har ingen kraft i armarna längre så jag kan lyfta runt dem!!=/

Jag har hittat bikinis, halsdukar, jackor, skärp, träningskläder/myskläder...hur hett blir det om man slår ihopa dem till en kväll-ute-outfit! Någon med en grym fantasi som kan hjälpa?? Haha

Well well ser ni en tjej ute ikväll i en konstig utstyrsel så är det antagligen jag...=P

Nu MÅSTE jag sätta fart!

Vad underbart med sol by th way!!!!!!*glad*

Pussisar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0