Lista #1

Skriver du dagbok?
Nja bara här just nu....

Vad är viktigast för dig?
Min familj, vänner, kärlek, hälsan, lycka m.m

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Ja faktiskt om jag får vara i en sån bur...de både skrämmer skiten ur mig och fascinerar mig!

Har du färglinser?
Japp ibland

Suger det här?

Nää...

Kan du gå ner i spagat?
Hehe...njaa var ett tag sen man testade!=P

Är du polare med grannarna?
Haha trots jag bara bott här typ en vecka så ja faktiskt!=)

Gay?

Nej

Har du varit kär i en kändis?

Nja inte kär....men tänd på! ;D

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Neej mycket sällan!

Är du höjdrädd?
Nej, men min balkong kan ge mig lite svindel!=)

Pratar du fortfarande med den du kysste senast?

Ja.

Har du sett din bästa vän gråta?

Ja såklart

Har du fått någon komplimang idag?

Nepp

Är du mörkrädd?

Kan va ibland...det beror på...

Har en dröm gått i uppfyllelse?
Jadå det har hänt...

Har du haft vattkoppor?
Ja, många många år sedan, men minns det än

Har du någon gång testat karate?



Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?

Kanske det kanske...

Äger du en iPod?

Nepp bara en vanlig Mp3

Skulle du vilja hoppa fallskärm?
Ja absolut!!=)

Gillar du Allsång på Skansen?

Nej, ser bara om ngn rolig ska va med.

Kan du vissla?

Nja nästan....(pinsamt men sant)=P

Vilken radiokanal lyssnar du på?

Oj lyssnar sällan radio numera, men annars är det väl Mix Megapol på jobb?

Rakar du benen?
Ja om jag inte vaxar dem

Hur svarar du i telefonen?
"Heej det e Alexandra!" oftast, ell. "Hallå?" Om jag vet vem det är kan det variera!=P

Betalar du TV-licens?
Mmm eftersom jag inte klarar ljuga så går det så när man får besök!=D

Vad har du i fickorna just nu?
*Tittar ner* Hehe njaaa har inga fickor just nu! ;P

Vilken parfym använder du?

Oj många olika....just nu är det väl mest C.K Euphoria ell. Hugo Boss Femme som används

Kan du kasta macka?
Tror det, var ett tag sedan jag testade

När var du riktigt sjuk senast?
Denna veckan!!=(

Har du blivit opererad?

Ja

Äger du en cykel?
Japp en svart skönhet.

Vad har du alltid i handväskan?

Nycklar, plånbok, mobil, läppglans och en massa annat!

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nä gillar det för mkt

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?

För många

Läser du för skojs skull?

Javisst

Äger du ett busskort?
Nej men snart!

Listan hittade jag hos Jigsaw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0