Bläää


Usch denna dagen har varit tung!!!

Är kvar på jobbet, mådde så kasst så jag orkade inte ta mig till bussen....

Marie jobbar kväll idag så jag stannar här och åker med henne hem sen, önskar jag kunde jobbat när man ändå sitter här men nej. Känns som huvudet ska sprängas och min röst har gett upp!=/

Jag ligger  på en matta på golvet inne i mitt rum och låtsas jag är på en helt annan plats........

Patrik och Baileys var här uppe precis en liten sväng och hälsade på oss, Baileys kom med pussar och Patrik med chokladbollar. Usch jag får knappt i mig vatten, än mindre choklad så dem får Marie ha helt för sig själv! 

Nej nu ska jag ta mig ett sprut!

(Nässpray alltså!)

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0