Poker-kvällen...


Medan jag ändå sitter här och väntar passar jag på att lägga upp lite bilder.

Börjar med poker-kvällen vi hade hos Magda & Johan i lördags. Vi åt pizza, snackade skit och spelade poker i korta drag. Två omgångar hann vi med och jag vann den ena stort!

En trevlig kväll med en del bebisprat då hälften av tjejerna var gravida och en hel del "spex" eller vad man nu vill kalla det från min karls sida. Man kan ju iallafall inte anklaga honom för att inte bjuda på "sig själv"....


Let the games begin....


Johan ser nöjt ut med korten...


Spel pågår...


Fyllehunden...


Poker-hunden...


Fritz var såklart med, han drack corona kvällen till ära.


Det är kul att vinna!

Nej nu måste jag låsa och larma, min man är på väg!

Hör sen!

Tjillevippen!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0