Vart tog den lilla chilinöten vägen....

Då vart man uppe på benen igen....skickade iväg en trött karl till jobbet för 20 minuter sedan. Han var inte alls sugen på att gå till jobbet utan hade heeelt annat i tankarna men jag lyckades få iväg honom tillslut!=)

Vi hade riktigt trevligt härhemma igår. Alla uppskattade min mat och tyckte det var jättegott så det var kul. Det blev ingen utgång igår, Mike och Felicia blev trötta och åkte hem...hoppas du inte är för öm idag babe!;)

   

Annars satt vi mest bara och snackade skit under kvällen. Mest prat i snuskets tecken och som vanligt var det jag och Felicia som stod för det mesta snacket. Killarna satt mest och skrattade och tittade lite konstigt på oss men det bjuder vi på. Ska man umgås med oss fungerar det inte att vara pryd!

        

Mina bröst förvandlades till en basketkorg....eller papperskorg...kalla det vad ni vill. Felicia och F satt och kastade ner saker i min uringning. Felicia kastade en drös jordnötsringar och F kastade isbitar. Vi tog t.om bild på dem jäkla jordnötsringarna där dem låg men jag HOPPAS Felicia raderat bilden!!! What can I say....you just gotta love them! F & Felicia alltså...inte brösten eller jordnötsringarna...

   

När Felicia och Mike åkt hem spelade jag, André och F Buzz en stund. Men det tog inte många minuter förrän grabbarna en efter en föll i sömn med kontrollerna i handen så jag fick spela ensam en stund. Jag vann överlägset, men det hade jag gjort även om dem varit vakna och spelat också!=)

  


Jag lovade André att inte lägga in bilderna på Facebook....well det har jag inte gjort heller. Jag bara delar med mig till er av dem....men det man inte vet har man inget ont av eller vad säger ni!;D

Som ni hör så hade vi en galen men jäkligt kul kväll med mycket skratt!

Nu ska jag äta något...detta tog fan en timme att knåpa ihop...jösses!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Felicia

Tack för igår hjärtat!!! Det var lika lovely som alltid!!! Älskar dig puss!!

2008-05-18 @ 18:28:33
URL: http://metrobloggen.se/beingfelicia
Postat av: catya

såg gott , vad är det ?



puzz

2008-05-19 @ 15:06:51
URL: http://catya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0