Sovrumsplaner...


Sitter här och funderar över vad jag ska göra med mitt sovrum...

Hela lägenheten ska renoveras men först vill jag börja med sovrummet för där är minst att göra. Tapersering ell. målning, nån tavlor och nya gardiner så är det mer eller mindre klart. Men jag vet inte vad jag vill ha för färger eller om jag vill måla eller tapersera, ha fonvägg eller inte osv osv...

Såhär tråkigt ser det iallafall ut idag...

     

I mitt förra hem(huset) hade jag fondvägg, fondväggen var jag inte helt nöjd med och dörrarna/tavlorna skulle bytas ut men den andra färgen gillade jag och den passade faan så mkt bättre till möblerna än mina nu iskallblåa väggar...

     

Får nog ge oss ut till helgen när F är ledig och leta färg och inspiration....

Nu tillbaks till soffan för senaste avsnittet av Lost.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag tycker det är fin färg i sovrummet jag:)

2008-05-19 @ 15:53:35
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0