Soligt värre...

Helt jäkla underbart väder vi har!=)

Sitter ute på balkongen och myser i väntan på att F ska sluta jobba. Han började på sitt nya jobb idag så ska bli jättespännande att höra hur hans dag varit. Närmsta veckorna är det iofs mest en massa tungt jobb med att få ordning allt innan invigningen nästa helg men kul att höra hur de nya kollegorna är osv.

Ikväll blir det förhoppningsvis middag hos mig och sen bio om F orkar efter sin tuffa arbetsdag.=)

Nu blir det balkongen en stund till och sen duschen!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sara

jo jag har jättekul men det tar all min tod å kraft=)



ja säg när jag ska komma med sminkväska å locktång=)

KRAM

2008-05-08 @ 21:31:29
URL: http://flippaut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0