Sjuker

Jag har som sagt gått och blivit sjuk, lyckades ändå slutligen ta mig upp ur sängen och till jobb. Älsklingen körde mig vilket var bra för annars hade jag aldrig orkat ta mig till jobb. Blev lite sen men mådde så dåligt imorse att det var en omöjlighet att gå upp. Snorig, halsont, feber, tung i huvudet, allergi är ingen rolig kombo. Men har nog inte feber längre och känner mig sååå mkt piggare, har bestämt att detta ska blåsa över fort!*envis*

Igår var vi på Bakken och trots att jag mådde kasst bet jag ihop, följde med och hade så sjukt skoj!! Jag vann 5-kampen...jag som ALDRIG vinner något fick en jättestor nalle!=) Sen åt vi, drack, åkte karuseller och skrattade en massa. Marie, Sandra, Ylva och jag tog en himla massa bilder och jag filmade en del också så bilder kommer sen i massor! Har hittills bara fått Maries bilder så inväntar Sandras också!=)

Nu ska jag äta Ugnsbakad falukorv i ostsås med gratinerad potatismos som F tillagat till mig!=) Linda & Sandra är iväg och köper milkshake till mig och det ska bli såååå gott!

Idag är Cecilias sista dag här så det är lite känslosamt idag!=/

Kommentarer
Postat av: catya

hoppas du kryar på dig snabbt sötis



puzz

2008-05-30 @ 15:03:18
URL: http://catya.blogg.se/
Postat av: Jessica Anshagen

Tack så mycket :) Ja det är ju så underbart fint väder ute!

2008-05-30 @ 16:34:34
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Sara

nja jag vet inte om det gick så bra men vi får se...

krya på dig sötnos kramar

2008-05-30 @ 20:47:58
URL: http://flippaut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0