In pain....


Jag har inte glömt bloggen....

Ligger bara ner för räkning just nu i värsta smärtorna men I´ll be back!

Kanske uppdaterar jag redan lite senare annars blir det imorrn då jag förhoppningsvis är tillbaka på jobb. Nu blir det en starking pilla eller två!

Puss på er!

image666

By the way...om jag uppdaterar sen, vad vill ni helst ha då?

♦Bilder samt text från my birthday
♦Bilder samt info från min fjortis-fylle-fest
♦Bilder samt info från bowlingen/festen m. jobb
♦Bilder samt info från festen i lördags
♦Eller the story bout me & F?

Tänkte eftersom jag inte fått tummarna loss kan ni få hjälpa till att välja så blir det garanterat ngt av det!=)

Kommentarer
Postat av: Sara

vill ha bilder på allt=)

2008-05-07 @ 09:03:30
URL: http://flippaut.blogg.se
Postat av: Mira

Jag nöjer mig heller inte med mindre än ALLT!

Så det är bara att börja skriva och ladda upp bilder!

Ha bästa dagen!

2008-05-08 @ 08:26:29
URL: http://metrobloggen.se/husfrun

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0