Stress, stress, stress...


Kom hem för en halvtimme sedan. Var på solariet en runda eftersom jag inte hinner sitta och gotta mig i solen så mkt idag. Hann precis in genom dörren så ringde F och det var härligt att höra hans röst. De skulle snart bli upphämtade för lite mat och skoj. Allt var bra med honom och han var lyrisk över allt nytt han lärt sig...jag är också grymt sugen på att ge mig in på samma spår som honom faktiskt... Dessvärre hade de råkat ut för en fartkamera igår och F hade kört aniiingen för fort men förhoppningsvis händer inget...så fort var det ju inte!

Själv håller jag nu på och fixar lite mat och städar/plockar undan lite så här är fint hemma imorrn när älsklingen kommer hem. Sen blir det en snabbdusch innan jag drar och möter upp Linda & co på möllan för ett par öl!=)

Hoppas ni får en jättehärlig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0