Saknad....



Jag har sorg just nu, min älskling har lämnat mig för 2 dagars utbildning i Tidaholm.

Han har inte ens varit iväg en timme och redan saknar jag honom sjukt mycket....hur ska jag klara av att vara utan honom i 2 dygn?? Bara tanken på att sova ensam gör mig nästan lite grråtfätdig....vi har inte varit ifrån varandra en enda natt på snart 3 ½ månad så det känns.....ja jösses vad det känns!

Det värsta av allt är att han glömt berätta det för mig också så jag fick veta det först inatt när vi gick och lade oss...jag var ingen glad fllickvän då kan jag tala om. Inte för att han skulle iväg utan för att han inte sagt något. I ren protest spenderade jag natten på soffan och gav mig iväg till jobb tidigt imorse innan han vaknat. Men han lyckades mjuka upp mig igen med ett par gulliga sms och sen hämtade han mig på jobb och bjöd mig på lunch för att be om ursäkt lite till och då kunde jag ju inte annat än smälta! What can I say....just gotta love him!=)

Igår firade vi ytterliggare 1 månad tillsammans och det gjorde vi genom att först gå ut och äta en smarrig middag bestående av filét mignon m.black/whitesås och potatis.*mums* Sen köpte vi med oss Ben & Jerryglass hem och mös på soffan på flera sätt resten av kvällen.

Saknar dig redan älskling...skynda dig hem!!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

åh va sött skrivet! :)

2008-06-02 @ 20:23:29
URL: http://www.wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0