Finally!!


Igår fick F tillbaka sina extranycklar från Jonas så nu har jag äntligen nycklar hem till honom!!! Ni kan aldrig ana hur skönt det är. Det är ingen hit att varenda dag stressa hem efter jobbet, hoppa in i duschen, göra sig iorning och packa om kläder för att sen bara vänta på när han ska hämta upp mig efter jobbet då vi för det mesta är hemma hos honom.



Hinner aldrig med något känns det som mer än att stressa. Aldrig tid längre att ringa familj/vänner eller blogga osv. För direkt vi kommer till honom ska det handlas, lagas mat/ätas och sen är klockan mycket. Nu kan jag i lugn och ro åka hem till honom efter jobbet, duscha när sjutton jag vill, blogga, städa och förbereda maten så den är klar när han kommer hem. Vilket också innebär att det finns tid över om kvällarna för prat, film, mys och vadhelst annat vi känner för utan att det blir sängen mitt i natten.

Hoppas verkligen det blir en massa tid över i helgen för att blogga, har ju hur mycket som helst att berätta om. Speciellt en hemlis som jag kanske väntar lite till med att avslöja...=)

Nu ska jag åka och sola, måste ju vara brun imorgon när jag ska ha vit klänning på sig!! Sen hem en snabbis och hämta lite nödvändiga grejer, datorn osv innan F hämtar mig.

Hörs later!

Kommentarer
Postat av: Sara

ap ap ap berätta nu hemlisen är nyfiken så jag spricker vill veta NU!!! pussar

2008-06-19 @ 19:42:49
URL: http://flippaut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0