Back "home"...

Så var man hemma igen hos F efter en grymt trevlig kväll med Linda och Calle. Trots att de är världens turturduvor mådde jag inte alls för dåligt av att umgås med dem men så hade jag också sällskap av F över sms!=)

Vet ni en sak....imorgon kommer han HEM!!!!!!

*Längtar*

Nu funderar jag på om jag ska se ett avsnitt av desperate Housewives eftersom jag inte alls är trött eller lägga mig direkt. Lägger jag mig nu går ju tiden såå mycket fortare tills jag får se honom. Skickade honom en bild innan av mig på hans balkong...såg inte klok ut eftersom jag hade solen i ögonen och det blåste som faaaaan. Men ändå fick man som svar:



"Wow! Nu fick du mig att vilja komma hem med en gång!!;)"

Så nu tänkte jag skicka honom ännu en bild så han skyndar sig ännu lite extra imorgon...men den bör jag nog icke visa här i bloggen!;D

Godnatt på er!!

Kommentarer
Postat av: catya

det är klart att han vill hem på direkten när han har en sån sötnos som väntar på honom :)



puzz cutie

2008-06-04 @ 11:11:31
URL: http://catya.blogg.se/
Postat av: Sara

åååå vad kärlek är härligt...han har en toppentjej så man fattar precis=)

puss på dig

2008-06-04 @ 11:41:12
URL: http://flippaut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0