Tårarnas dag....


Ja så skulle man nog kunna kalla denna dag....

Har tappert försökt att inte tänka för mkt på att det är en av årets värsta dagar idag...men är inte så lätt när allt annat runt gör en ledsen också......

Allt började ändå bra, men sen kom "magsjukan" som jag mest skrattade bort. Kändes som sagt komiskt med tanke på att jag äntligen kände mig helt frisk samt med tanke på vilken dag det var.

När jag kom hem spelades "fel låt" och tårarna kom....och kom.....och kom....

Ryckte upp mig och tvättade all tvätt och diskade allt i vitrinskåpen.

Sen läste jag ett mail jag fått som gjorde mig ledsen igen.....

Därefter tittade jag på lite bilder.....(bad idea).....tårarna kom igen!

Nu fick jag precis veta att den 25-åring som sköts ihjäl på öppen gata i Malmö härom kvällen var en kille jag kände. Så fruktansvärt hemskt....mina tankar går till hans familj & vänner! *R.I.P N*

Denna dagen har helt enkelt varit surrealistisk!

image467

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0