Skrynklig....

Här har det då inte blivit många barn gjorda idag...på bloggen alltså!

Hemma har här iofs inte heller tillverkats barn men städat och diskats som faaan!! Mina fingrar är som russin!

Nu blir det sängen nästa.....och jag som tänkte lägga in bilder från festen. Well får bli tomorrow.

Kan förresten tillägga att det där med att jag mådde så himla toppen igår och inte var ett dugg bakis höll tyvärr inte i sig sålänge!=/ Jag var antagligen fortfarande onykter när jag vaknade! Sen va jag mest illamående-Arne resten av kvällen....ingen hit kan jag säga!! Men det var det ändå värt!:)

Såhär såg det typ ut resten av dagen/kvällen...eller nja kanske inte fullt så glamouröst!

image498


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0