Nannedags


Vart tog denna dagen vägen??

Jag som skulle blogga en massa men telefonen och sms:en har avlöst varandra och jag har försökt hinna med så mkt jag bara kunnat härhemma vilket inte blev så mycket som jag hoppats på.

Mamma är panikslagen....hon vet inte vad hon ska köpa till mig i födelsedagspresent och jag är så tacksam jag att jag själv inte kommer på något förslag. Det är svårt när man ska renovera hemma och inte vet vad man ens ska ha för färger på väggarna än. Kan inte komma på något annat jag vill ha/behöver heller förutom till hemmet just nu.

Jo jag hade hittat ett badrumsskåp på Ikea som hade passat som handen i handsken i mitt badrum...men det har varit tillfälligt slut i evigheter......och nu har det utgått ur sortimentet.=(

Imorgon måste jag f-n få tummarna loss och lägga in bilderna från föregående helgs eskapader med Felicia. Snart är det helg igen och en massa nya bilder kommer tas!=)

Ohhhhh nu började precis Ghost på 4:an...bäst jag stänger tv:n innan jag fastnar!


Nu ska denna tjej vandra in i mörkret....
image476
Sweet dreams

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Mira

Se där ja!! Full rulle med renovering, kalas o allt! ;)
Hade jag varit du så hade jag isåfall önskat mig pengar eller presentkort.

Ha en underbar dag!

2008-02-06 @ 09:51:11
URL: http://husfrun.blogg.se
Postat av: Alexandra

Mira: Tja lika bra att ta allt på en och samma gång!;) Jo det får bli presentkort till morens stora förtret!:) Hoppas din lediga dag blir toppen! Kram kram

2008-02-06 @ 13:22:43
URL: http://axelinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0