Ikea

Ikea var jag ju på i onsdags med min Marie....de få tillfällen därefter jag haft en stund över att blogga så har ju bloggen strejkat så här kommer bilder på vad som inhandlades....

image487
Lägg märke till mina blommor i fönstret som är stendöda efter försummelse under min sjukdom!

   
Blev alltså:

3 växter
Bajsborste
Badrumsmatta
Bringare
Ljushållare
Vinglas
Kudde
Flata tallrikar
Djupa tallrikar

Tallrikar samt bringare inhandlades mest med anledning av morgondagen. Tallrikar för 5:- /st duger att ta fram när man behöver några extratallrikar!:)

Blev inte så mkt, var mest där för att titta ut vad jag ska köpa nästa gång jag ska dit.=)

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0