Humor...


Ibland känns det som någon däruppe sitter och har roligt åt en.....

Vad gör man då? Jo lika bra att skratta med.....

Första dagen på jobb idag....var så peppad att jag inte kunde somna inatt!=P Väl på jobb var det trevligt att se alla igen.(Utom Malin *snyft*) Kollegorna och inte minst chefen var himla glada att se mig tillbaka. Och jag mådde verkligen toppen....men vad händer? Jo lagom till efter lunch åker jag på vad som ser ut att vara ngn form av magsjuka.....jo det är faktiskt sant!!!!!

Tjolahopp tjolahej!!

Fy tusan vad dåligt jag mådde hela eftermiddagen....vill inte beskriva hur jag mådde men inget kräkande iallafall tack och lov. Inte bara jag som blev dålig heller utan det började med att M mådde kasst.

Så jag skickade hem övriga kollegor med rådet att proppa i sig vitpepparkorn direkt de kom hem. Hoppas det är snabbt övergående samt att de andra arbetskamraterna inte ryker på det dem också. Har vi tur var det kaffet eller något jag och M drack imorse och ingen kräk/bajssjuka!

Men som sagt jag tänker inte lipa över detta...tycker mest det är komiskt och skrattar åt det! Nej nu ska jag ner oh hämta upp tvätten sen återkommer jag med lite roligare bloggande!;)

Men först time for *pekar ner* again!

image466

Kommentarer
Postat av: Mira

Men din stackare!!!
Men du tar det på rätt sätt iallafall.

Krya på er!

2008-02-04 @ 20:33:23
URL: http://husfrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0