Etapp 1 avklarad!

Vilken dag!

Mådde som sagt inte så bra under förmiddagen så jag fick inte alls gjort det jag hoppats på på jobb. Kom i sista sekund på att jag hade ett projekt jag skulle avsluta så blev full panik och nästan missade jag bussen.

Fixade mina naglar och hade som vanligt en trevlig timme hos min nagelfixare. Dock blev jag inte lika nöjd idag som jag brukar bli men ändå skönt att fått dem uppfräschade!=) Ska ta bilder nu så jag kan visa.

Sen var det som sagt direkt hem, hann precis duscha innan familjen droppade in, först mams & co sen pappa & co. Fick bl.a nya matrumsstolar, badrumsskåp, Absolut Vodka Disco osv. Maten hämtades därefter på China Box och hälften åt Kycklingspett med nudlar och resten Kyckling i kokosmjölk/grönsaker med ris. Barnen däremot åt McDonalds förutom flisan som åt Burger Kings Glutenfria meal.

Vi hade en trevlig kväll som vanligt och hann med Let´s Dance också även om det mest blev Thailandsprat. För en kvart sedan gick de alla hem och nu sitter jag här. Borde lägga mig för imorrn är en Big day och mkt att göra! Men tycker jag hinner med ett par inlägg här också!:)

         
Vart är maten??           Här är maten!               Syskonen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0