Crazy-face!!

Jaha idag ska alla speglar hålla sig borta från mig om dem är rädda om "livet"!

Har fått gott om trevliga kommentarer idag som ex. -"Hur ser du ut idag?" , -"Usch hur är det med dig?" Och chefens var ju bara bäst....-"Oj, har du varit i slagsmål?"

Nej det är allergi!!!! Jäkla marsvin som måste ha sitt förbannade hö!! Tänkte vara så hemsk att hoppa över att ge henne igår kväll. Men den lilla rackaren tjöt ju värre än att jag gett henne en omgång så hade inget annat att välja på än att låta hö:et regna ner över henne OCH mig. Så när jag kort därefter kröp ner i säng nös jag först 27 ggr på raken...ja jag räknade. Sen var det paus en stund och därefter nös jag 13 ggr. Sen orkade jag inte räkna mer!

Har nog sovit sammanlagt 26 minuter inatt. Hösnuvan samt att det var en del tårar under kvällen resulterar i att jag ser ut som kom och hjälp mig att dö idag! Röda, svullna ögon, nyser och snörvlar och ser allmänt flammig ut i hela fejset.

Feeling soooo damn pretty today!!

image530

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0