Heej alla sötnötter...


Ni är så tokigt underbara som tittar in här dagligen i hopp om att jag ska uppdatera!=)

Nu är äntligen internet på sin plats så här ska kunna bloggas igen, tur är väl det för datorn svämmar över av bilder som inte kunnat komma upp här än.

Meeen ikväll är det myskväll härhemma. Jag har handlat hem en massa gott som jag ska överraska F med, stackarn är instängd i sovrummet och får icke komma ut.

-Hur går det??

Hör man lite halvförtvivlat emellanåt!=)

Har jag otur kan ni ha turen med er ikväll....dvs att karlsloken min somnar efter ett par glas bubbel så jag kan blogga i lugn och ro. I annat fall jobbar han hela helgen och vädret lär väl vara "bloggväder"!

Ha en mysig kväll så hörs vi kanske om en timme eller två!



Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0