Åhhhh herreguuud

 Vilken kväll det vart igår!!

Shit vad jag är bakis....nej jag e fan full fortfarande!=/

Jag tog det ändå sååå jäkla lugnt igår, så jag vill inte veta hur dem andra töserna mår efter alla dem snapsarna!!

Kvällen igår blev inte alls som det var tänkt men jag hade såååå grymt kul iallafall!

Var verkligen en toppenkväll....och jag som inte trodde jag skulle känna ngn där, men både Anna och mina gamla kollegor Malin & Karolina var ju där och dem e ju så grymt trevliga!! Och alla andra tjejerna med.

Var så jäkla seg igår att jag pallade inte ens dansa när vi kom ut, men satt i "rökbaren" på Etagé....och behövde inte känna mig ensam precis!;P

Nej nu måste jag hitta mat...min mage skriiiiiiker!!

Uppdaterar när jag nyktrat till!

Puss puss

image135
Slagen hjälte....precis som mej!!;P

Kommentarer
Postat av: Nadja

Hahah vilken klockren bild *asg*

2007-09-10 @ 11:46:02
URL: http://sweetladysoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0