Vilken dag!


Är helt slut men samtidigt full av energi...hur går det ihopa egentligen??

Idag blev det en låång arbetsdag...tänkte passa på att jobba in lite extra pengar och tid.

Jobbat på som ett djur idag så varje gång jag hade paus snurrade det runt i huvudet...men idag var en bra dag!:)

Handlade lite mat med mig hem och efter middagen har jag nu passat på att få gjort lite hemma!

Lådorna minskar en efter en men inte i tillräckligt snabb takt!

Ville iallafall få gjort litegrand idag för imorrn följer ev. Marie med hem en sväng för att se lgh!=)

By the way, idag har jag fått en fin present av chefen! Helt splajs-nya högtalare till datorn. Var i stort behöv av att köpa ett par eftersom jag har all musik nästan i datorn...men nu slipper jag köpa!=) Små, snygga svarta som kommer vara jättefina ihopa med min ögonsten!=P Ajj lajk!!



Nej nu ska jag fixa vidare!

I´ll be back!

Pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0