IKEA


Har ju glömt lägga in bilderna från min senaste shopping på IKEA!!

image80

            

Blev inte så mycket denna gången, det jag ville ha var slut som vanligt!

Bäddmadrass
Diskställ
Lampor (Till klädkammaren)
Servetter (i olika mönster)
Kaffeglas (12 st rejäla som fungerar bra som dricksglas också)
Grogglas (12 st Nu jäklar blir det snart poker-kväll!)
Värmeljus (Äntligen kan man få lite mysstämning)
Fotoramar
Tvättunna

Tror det var det heela...

Men det absolut viktigaste blev köpt iallafall, en bäddmadrass.....så nu har jag en helt komplett säng!!!
Sover redan så mycket bättre!=) Även om det känns lite tomt att sova ensam i en så stor säng. Men förhoppningsvis behöver man inte sova i den ensam för alltid....man vet ju aldrig vad livet för med sig!=P

Fått upp gardiner i sovrummet också så det enda som är kvar nu är att måla/tapetsera om samt sätta upp ett par tavlor och bli av med lådorna som står där så är sovrummet helt färdigt!=) 

Wihuu det går framåt gott folk!

Nej nu får jag väl ta och natta mej, somnade som en sten direkt huvudet hamnade på kudden igår. Och trots att jag kom i säng tidigare än vanligt igår, var det riktigt svårt att komma ur sängen imorse. Sov så gott, snoozade ett par omgångar sen var det lite stress....skulle bli aningen sen till jobbet. Inte mycket...men jag är ALDRIG sen till jobb!

Hade redan lite ångest på bussen...speciellt med tanke på föregående inlägg....+ att jag var sen.

Men så får man ett mess;

"Vart är du bejbi, ska jag hämta upp dig? Är i affären, ska jag handla något till dig? Puss"

Vilka fina vänner jag har, inte nog med att jag nästan kom i tid till jobb tack vare skjutsen, jag fick god frukt levererad också!=)

Imorrn är det min lillebrors födelsedag OCH min snäckas!! Lillebror ska firas imorrn så Marie får firas i helgen istället!:)

Nu ska jag natta mig!

*Godnattpuss*            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0