The Hills...


Alltså jag har nog aldrig i hela mitt liv stört mig så mycket på en människa som jag gör på den jäkla Spencer Pratt. Make till mer patetisk människa får man leta efter!! Visst man ska inte tro på allt man ser på tv, dem vinklar saker och har sig men herregud om tv-bolaget klippt och vinklat honom som en äcklig, sorglig skitstövel och han egentligen är en fin, omtänksam och varm människa skulle han väl inte gå med på att fortsätta vara med i serien??

Om jag hade fått ett samtal från en vän att min fästman var på en bar och frågade bartendern hur mkt han behövde betala för att hon skulle dansa för honom på bardisken, flörtade öppet och bjöd henne på tequilas så hade hans tillhörigheter stått utanför dörren och låset varit bytt tills han kom hem...

Det är verkligen synd att man bara kan njuta av denna serie 21 minuter i veckan för jag får inte nog!:)


Odjuret & skönheten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0