Sleepy...


Hade jag kallats för just nu om jag vore en av de 7 dvärgarna...ehh jodåsåatteh!

Gick inge vidare på jobb idag, känner mig såå stressad över den korta veckan. Slutar 12 imorgon och är sen ledig till måndag och ändå kräver kunden samma resultat. Nåväl det får ju gå på något sät.

Hade fint besök på jobb idag, Marie, Jimmie och finaste Amanda. En bebis kan garanterat inte bli sötare!:)

Ikväll fastnade vi framför det jäkla AirportMania IGEN...det spelet är såå beroendeframkallande och frustrerande. Sen blev det Ugly Betty och givetvis Desperate Housewives. Nu tittar vi på vår favve Chef Ramsey!:)

Strax dags för sängen och imorgon ska det göras upp planer och scheman.

Take Care!♥

Kommentarer
Postat av: Marih

Var trevligt att få träffa dig också..saknar er så allesammans på jobbet,jag är redan sugen på att börja arbeta lite ;o) Man blir tossig av att gå hemma ensam,tur att det snart är semester för folk.



Ni måste ju koma ut o hälsa på något.Jag går ju hemma hela dagarna så bara att slå en pling o komma förbi.Länge sen vi hade en trevlig middag ihop.



Kramar

2009-05-20 @ 10:25:06
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Marih

Ja det är en mycket speciell känsla.Men jag tyckte inte det var så hemskt som alla säger.Men jag hade kanske en väldigt enkel förlossning också.Allt flöt på bra och ut kom världens vackraste varelse :o)

2009-05-20 @ 13:56:34
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0