Sabotage...

Vart kommer alla idioter ifrån?? När vi kom ner till bilen imorse hadenågra idioter haft roligt med backspeglarna på bilarna längs med hela gatan. Vi hade ändå tur att vår bara fått sig en smäll samt att motorn krånglade på den för vissa stackare hade fått hela avsliten! Nu sitter jag hos föräldrarna i solen och väntar på fika. Inte fel att bli lite uppassad själv för en gångs skull, tack mamsen! Här är grymt varmt och poolen glittrar lockande brevid. Just nu är det 20 c och kommer den upp i 22 c har jag lovat att inviga den. Vi får väl se hur det blir med det!:o) Linda ville ses senare för ett par öl på möllan sen ska Calles band spela på ngn ny club på dockan i Västra hamnen. Vi får se hur det blir, F var inte så sugen och eftersom han slutar tidigt ikväll och har sin enda lediga dag imorgon vill jag nog hitta på ngt med honom. Nej nu kommer snart bullar och kaffe, jag har inte ätit ngt än så det ska bli riktigt jäkla gott!! Hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0