Hos Johan, Magda & Fritz...


Får ju lägga upp bilder från kvällen hos Johan och Magda förra helgen också.

Hade en supetrevlig kväll med god middag, god dricka, mycket skratt, snack och kortspel.

Fritz blev jätteglad när vi kom, tror minsann han saknat oss lite. Jag har iallafall saknat honom. Det känns verkligen supertrist att dem alla 3 ska flytta till Tyskland mycket snart. Det kommer helt klart bli tomt härhemma utan dem och jag kommer sakna våra middagar/träffar.

Här kommer iallafall lite bilder....

När vi kom fick vi varsin Cinzano m. oliver


Värdparet förbereder middagen...


Strax dags för middag...


Gottgott


Massa grönsaker...


Jättegott marinerat kött som vi grillade direkt vid bordet...


Fredrik kisar i solen....
  

Dags att spela kort...Fritz ville först inte vara med...


Men sen visade han sig vara en riktig korthaj...


Här spelas Gin Rummy...och jag ledde överlägset!!


Fritz börjar se lite sömnig ut, eller gilla han inte att jag vann...


Johan...


F ser nöjd ut med sina kort....


Fritz tröttnade och låg och vilade i F:s knä istället...fusk??


Sötnöten Mr.Fritz



Kvällen var som sagt jättetrevlig och Gin Rummy sååå kul. Vi höll på till sent men blev ändå långt ifrån klara så repris direkt dem kommer hem från Dubai!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0