Fyllekaja...


Godmorgon sötnosar!

Usch vad jag är trött!  Igår mötte vi alltså upp min pappa och styvmor  på krogen precis nedanför oss. Vi har faktiskt aldrig testat stället men maten var jättegod! Vi beställde varsin Staropramen och jag tog friterad spättafiké m. pommes och remoulade och extra bearnaise till på pappas order. F tog en rejäl specialarhamburgare med Idahopotatis som inte såg tokig ut den heller. Pappa och Kajsa beställde in varsin jättebit smörgåstårta som de inte orkade äta hela.



Vi satt och njöt av maten och snackade ett tag och därefter lämnade vi stället och gick på varsit håll. Precis när vi skulle skiljas åt lyckades min pappa göra en vurpa med sin cykel som hette duga. Där låg han på vägen i en hög med cykeln över sig, tur att det inte kom några bilar!! Men lite skoj såg det ut, det tyckte nog alla som såg det och det var mååånga!


När vi kom hem satt vi bara uppe en liten stund till för vi var båda helt slut så vi gick och la oss istället. Lagom till dess började F:s onyktra storebror ringa och babbla en massa fyllesnack. Han gav sig inte heller utan fortsatte ringa så F blev inte av med honom förrän närmre halv ett inatt. Sen ringde han och väckte oss igen 9 imorse och tyckte han var skitrolig, ja jag säger då det....karlar!!

Nu ska jag väcka min man så vi kan ta en dusch innan vi ska iväg. F ska ju jobba idag den stackaren iofs bara mellan 11-17 men ändå! Han ska släppa av mig hos mamma på vägen dit så jag kan umgås med dem och sola. Funderar t.om på att ta årets första dopp. Det var faktiskt 21 grader i poolen igår!:o)

Hej sålänge!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0