Födelsedagen...


Jomen i torsdags fyllde alltså min älskling gubbe!:O)

Det hela började med att jag väckte honom med sång och pussar tidigt på morgonen och såklart frukost på sängen.

Eftersom vi varit ett par ett tag nu så kände jag inte att jag behövde anstränga mig så mkt som när han fyllde år förra året. Jag låter bilderna tala för sig själv....



Då dvs 2008....

Juice, smörgåsar m. skinka/gurka & våfflor m. glass



Nu dvs 2009....

Smörgåsar utan pålägg, ägg, yoghurt och berocca.



Nejdå så illa är det inte, jag var bara så upptagen med planeringen av kvällen och överraskningsfesten att jag glömde handla hem frukost så jag fjorde det bästa av situationen med vad vi hade hemma!:)


Efter jobb handlade jag vad som skulle förtäras under kvällen och hann precis in genom dörren när F ringde och sa att han var på hemväg.


När han kom hem blev han bannlyst från köket och skickades in i vardagsrummet med en sådan här goding;


Iskall martini med oliver


En stund därefter serverades middagen som han själv önskat;



Min specialar-chili m. ris och nuvarande favvis-vinet

Det var mycket populärt kan jag tala om för er och jag uppskattade det också!:O)


När det blev dags för efterrätt tänkte jag sjunga igen men neeej då satt han och pratade i telefon med Johan L som var så fräck att han ringde och grattade mitt när det var dags för tårtan!;0)


Det blev iallafall Vienetta, kaffe och en liten Tequila Rose.


Födelsedagsgubben blåser ut ljuset!:)



Det var iallafall en del av födelsedagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0