En ny dag...


Då var det en ny dag, vart tog solen vägen??

Jag som tänkte åka hem till föräldrarna och sola!=( Nu får jag väl följa med F till Trelleborg istället.

Igår kväll hände inte så mkt, vi åt middag, lax m. jasminris och vitvinssås, när F kom hem från biltvättningen och därefter var det tänkt att vi skulle ha lite spelkväll men någon hade ju PMS(not me) så det blev inte så mkt med det utan en tidig säng.



Idag vet jag inte riktigt vad som händer än... Antingen bjuda hem sig till pappa, eller höra om någon känner för att hitta på ngt eller bio eller hem till mig och spela Final Fantasy vilket vi inte gjort på evigheter.

Hörs snart!

Kommentarer
Postat av: Nadja

MM de är så gott med lax!



Sv: Tack så mkt, dock klär man sig rätt för att dölja skavankerna (Läs magen!) efter att man varit gravid hihi

2009-05-22 @ 10:58:14
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0