En gör så gott en kan...


Usch vad jag känner mig sexig idag, jag ser inte klok ut!=(

Min läpp gör ont och ser för jävlig ut. Vad som hänt?

Jo igår stoppade jag en malaco-fisk i munnen och skulle skoja med F. Jag vände ansiktet mot honom och visade fisken  för att retas men han missförstod mig och trodde jag menade att han skulle ta halva. Så där högg han in med alla krafter i vad han trodde var fisken men inte fan var det det. Det var min stackars underläpp!! Han bet så hårt att jag vrålade i högan sky av smärta. Han bet nästan igenom och först trodde jag att han bitit av hela läppen så jag vågade knappt titta mig i spegeln för jag hade bara blodsmak i munnen.

Idag är jag blå/lila/röd på insidan av läppen och på utsidan har jag sår och någon inflammerad blåsa.

Skojigt värre. Behöver jag säga att F inte lär få pussar på ett tag??





Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

vilken jävla pain! X|

2009-05-07 @ 10:03:18
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0