Dansen fungerade!!


Jag har dansat soldansen härhemma och det fungerade faktiskt!:)

Just nu är jag i full karriär härhemma med att göra mig iordning inför kvällen. Solen är framme och humöret nästan i topp. Ladda grillen styvfar för här kommer jag!!!

Idag har jag inte gjort något vettigt alls. Suttit framför datorn hela dagen, med trevligt sällskap iofs men ändå!

Kollade runt lite på seriesidan och nja det gick väl sådär, skulle kolla på ett avsnitt på one tree hill och rätt vad det var stängdes alltihop ner, det var tydligen inte hela avsnittet. Bara 32 min av 42 min...lönt?!?

Sedan kollade jag på ett avsnitt av Gossip Girl men där hackade bilden tills jag fick krupp och stängde ner.

Slutligen satte jag igång Private Practice....när det var 3 min kvar av avsnittet stängdes allt ner. Jag hade förbrukat mina 72 min man får kolla på sidan åt gången men var välkommen in igen om 54 min, well thank you!!!

Nej nu ska jag fortsätta göra mig klar!

Whoop whoop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0