Bath-time...

Nu ska jag passa på att ta ett bad när man ändå har badkar tillgängligt och därefter shave:a bort all kroppsbehåring så min man slipper sova brevid en hårig gorilla inatt! Det lär nog uppskattas!;)

Har lagt in alla bilder i datorn nu så efter badet tar jag och lägger upp dem innan F kommer hem från jobb. Stackars älsklingen ska jobba till 17 nu om helgerna istället för 16. Dem ska iallafall testa och se om det lönar sig. Den där timmen gör stor skillnad speciellt om man ska bort på helgen. Ikväll ska vi inte bort förrän 20.00 så det är lugnt med tid.

Fick ett sms av honom för en kvart sedan där det stod;

"Här kom faktiskt en kund nu....;-)"

Jag kontrade med;

"Ut med honom snabbt eller göm honom innan chefen ser honom!;)"

Nej nu ska jag gå och försöka bli ren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0