And that was that...


Så var denna kvällen nästan till ända.

Eller rättare sagt så sover min man nu så jag kan äntligen glo på lite serier!:)

Någon har varit extremt gnällig ikväll och varje gång jag ens närmat mig datorn har man hört; -"Måste du blogga nu igen, kan du vara lite social istället?!?"

Så för att hålla fredsflaggan uppe har jag fått låta bli att blogga helt enkelt. Inte för att han var gladare för det.

Iallafall så har kvällen bestått av detta;

Efter att F varit vaken en stund blev han ett litet gnälligt barn; -"Jag vill ha nåt gottis!"

Och snäll som jag är så serverade jag honom detta...





Det samt att kunna titta på Top Gear tack vare den nyfunna tv-seriesidan jag kom över så var han en nöjd och glad pojk för ett litet tag iallafall.

Jag tänkte inte vara sämre så jag placerade mig i köket med detta...



Detta för er som inte vet är en iskall öl + One Tree Hill!:)


Sedan medan han fortsatte med sina familjefejder över telefon påbörjade jag middagen som F efter ett litet tag kom och tog över. Denna fredag kväll bestod middagen av...


Färsk tomat-tortellini, kycklingfilé, sallad & fetaost/soltorkadtomatsås


Det var riktigt smarrigt kan jag tala om!



Det var vår middag denna kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0