Till salu....

Min lägenhet är efter många om och men utlagd för försäljning.

Det är dock med väldigt blandade känslor. Jag älskar min lägenhet och trivs så bra här men det var dags.

Haft en del svårigheter att släppa det förflutna och se framåt men insett att nu är nu och det är jag som formar mitt eget liv och styr över min egen framtid. Det är dags att gå vidare och första steget är att flytten.



Så nu är det bara att vänta och se, första visningen är om en vecka och känns lagom nervöst! Men samtidigt är det skönt att inte ha någon brådska. Visst vill jag ha den såld så fort som möjligt och inflytt från köparen fort då mitt nästa hem står och väntar men ändå har jag all tid i världen och säljer inte mitt hjärta för annat än helt rätt pris!

Kommentarer
Postat av: Felicia (Amerikansk Fotbollsfru)

Vafan vi vill nog ha både tork + tvätt - vart jobbar han??? puss

2009-03-01 @ 15:23:14
URL: http://beingfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0