Stackars lilla mej...


Usch jag mår inge bra kan jag tala om....

Fått världens hosta och varje gång jag hostar känns det som min hals slits sönder och blöder. Tog mig knappt igenom arbetsdagen och på väg hem fick jag en sprängande huvudvärk.

Sen jag kom hem har jag legat på soffan nedbäddad och frusit och svettats om vartannat. Precis tryckt i mig alvedon och ligger här i väntan på att maten ska bli klar. Inte varje dag man får maten lagad till sig så jag hoppas jag får ner litegrand iallafall. Sen blir det sängen så jag får sovit ut ordentligt för just nu är HELT fel tid att vara hemma från jobb så det är bara att bita ihop imorgon och dricka mkt varmt.

Varför blir man så himla kelsjuk och ynklig när man är sjuk....

Krama mej

Kommentarer
Postat av: sara

KRAAAAAAAM =)

krya på dig gumman

2009-03-25 @ 10:03:09
URL: http://flippaut.blogg.se/
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Eller hur, när man är sjuk är en klapp på huvudet & en kram ännu mer behagligt än när man inte är det.. men det känns ju lite då som att "ahh nu får jag vara ynklig & jag slipper låtsas att jag är frisk för en människa sittr & stryker sin hand över mig så nu ska h*n ta hand mig mig" X)

2009-04-05 @ 09:10:00
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com
Postat av: Marih

Ingen bebis gumman...men vi går o hopas hela tiden ;o)



Glad påsk på er!! kram från hela våran lilla familj♥

2009-04-12 @ 14:55:25
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0