One missed call...

Missade ett samtal igår kväll från Mäklaren och när jag ringde upp 3 min senare var hans telefoner avstängda. Såå himla typiskt! Hade ju visning igår och i söndags och mäklaren skulle inga runt till spekulanterna idag och därefter ringa mig. Men eftersom han ringde redan igår var det kanske ngn som lagt bud redan...

Nåja har lämnat meddelande till honom så han hör väl förhoppningsvis av sig under dagen.

Har haft magsjuka i helgen så därför har det inte uppdaterats här.  Jättekul att spy ner hela sitt sovrumsgolv dagen innan man ska ha visning på lägenheten...ehh neeej!=0(

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Jorå, du borde låtit spyan ligga.. & säga "Ja jag tänkte jag la en pizza där så ni kan föreställa er hur det kommer att se ut när NI bor här & har maksjuka. Lite hemtrevligt, sådär."

2009-03-15 @ 08:45:19
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0