Jobbet...


På jobbet händer det mkt just nu!

Mina tjejer Sandra och Linda har båda sagt upp sig och Linda har redan slutat. Sandra jobbar bara denna veckan också. Detta innebär stor sorg för mig och jag vet inte hur jag ska klara mig utan mina solstrålar på jobbet! 

Det innebär också en jäkla massa mer jobb för mig då jag fick ta över så gott som alla deras projekt.  Jag ska dessutom numera ta hand om alla mina projekt helt på egen hand eftersom Marie och lilla magen snart går på mammaledighet. Dessa saker innebär en hel del mer jobb och slit men just nu känns det bara jättekul, en utmaning!

Jobben haglar dessutom in över oss just nu då min chef varit så flitig och legat på hårt för att få in mer jobb/kunder åt oss. Stor eloge till henne då det resulterat i minst sagt succé. Ett litet tag började konjunkturen påverka även oss men det vände snabbt och nu behöver vi anställa fler istället. Så bite us konjunkturen!!

Förresten, en liten gåta;

Vad är det som får alla mina kollegor att rusa från sina arbetsplatser i full gallopp som antiloper som fått korn på vattenhålet.....?

Kan ni se det?....där på bordet framför alla.....det börjar på G och slutar på.....



....odis! Marie har varit gullig och hämtat godis inne hos grannen.



Sandra är gladast av alla...



Marie ser ganska nöjd ut hon också....


Det är både på gott och ont att vara granne med en godistillverkare.

+ Vi har tillgång till obegränsat med godis
- Man får ont i magen av att äta för mkt gdis

Det sistnämnda fick ett par av kollegorna surt uppleva senare framåt kvällen.

I övrigt flyter allt på riktigt bra på jobbet just nu och mina kunder är mkt nöjda med mig, precis som det ska vara med andra ord!:)

That´s allt om jobb just nu...


Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Åh en kartong godis, inte illa pinkat =D

2009-03-02 @ 10:20:44
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0