Mitt Februari....


Tänkte jag skulle ta mig tid och köra lite uppdateringar på bloggen idag....

Om ni vill veta vad jag har haft för spännande för mig på senaste dvs...

Fört in lite bilder från iPhonen, nu ska jag bara ladda batteriet till kameran så jag kan lägga in dem bilderna också.

Så häng med...

Detta har jag haft för mig i februari:

♥Jobbat som tusan
♥Fikat
♥Umgåtts med vänner
♥Firat 1-årsdag
♥Fyllt 28 år
♥Umgåtts med familjen
♥Festat
♥After Workat på Möllan
♥Fattat stora beslut
♥Slutat m. p-piller
♥Restaurangat
♥Shoppat
♥Bråkat med KVD & IF
♥Vunnit över KVD & IF
♥Lämnat tillbaka bilen
♥Nästan förlorat en hund
♥"Förlorat" 2 nära arbetskamrater
♥Fått nya arbetsuppgifter
♥Tittat på hus
♥Letat/bestämt resor
♥Renoverat/målat
♥Lagt ut min lgh till försäljning


That´s about it!

Nu tänkte jag ta och skriva om en sak i taget så får vi se hur mkt jag hinner med idag...

Kommentarer
Postat av: Felicia (Amerikansk Fotbollsfru)

Slutat med p-piller???? OJOJ det var stooora beslut=) FY fan va skoj - vi MÅSTE ses gumman... Saknar er som fan=)

2009-03-01 @ 15:21:11
URL: http://beingfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0