After Workat....


Jag har After Workat 1-2 ggr/vecka med tjejerna, dvs Sandra & Linda. Ibland har Calle och/eller F också gjort oss sällskap när de slutat. Ibland har vi ätit men oftast bara snackat en massa skit om allt och inget och druckit ett par öl. I ren protest över att vintern drar ut på tiden så sitter vi ute med filtar och värmelampor.

Som vanligt är det vårt stammishak på Möllan som vi hänger på.

I fredags messade Linda mig och undrade om jag ville ses en stund efter jobb och eftersom F spenderade sin lediga dag med att lämna tillbaka bilen vår i Landskrona så var jag inte sen att nappa.

Vädret var dessutom strålande och vi hade fått sluta en timme tidigare.

Vi satt och mös och snackade om allt möjligt och en timme senare gjorde F oss sällskap. Efter ett tag blev vi hungriga så vi beställde in mat. Vissa blev onyktra ganska fort och Linda försökte få med på F att dem skulle fylla mig eftersom att jag var den som var nyktrast. Men efter att ha försökt muta mig med än den ena än den andra drinken/shotsen insåg dem att jag var nöjd med min öl och gav upp. Efter att Linda och F skakat hand på att om F någonsin skulle vara dum mot mig så får Linda ge honom en lavett så kom Calle och hans kompis från Animal Five

Vi rundade av framåt tolv-slaget och jag stupade direkt i säng. Var helt färdig efter arbetsveckan.






Mitt i allt dök kocken upp och bjöd oss på några friterade bullar?


Men grabbarna uppskattade dem....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0