Waisting time...


Sitter kvar på jobbet ensamen som vanligt. Blev precis klar med mina redovisningar och nu kan jag likväl vänta här tills F slutat och ska hämta upp mig. Åker jag hem hinner jag knappt fram ändå innan han är hemma.

Nu ska vi först iväg och handla inför morgondagen. Vi blir ett gäng på 18 pers som ska ha knytfest i mina föräldrars trädgård. Men mer om det senare.

Vår inköpslista:

♣Nypotatis
♣Gräddfil
♣Gurka
♣Tomat
♣Rädisor
♣Rödlök
♣Gräslök

Sen tänkte jag även handla;

♣Rosébubbel
♣Vattenmelon(5:-/kilot på ICA Maxi!!)
♣"Risisar"(Japanska rissnacks)



Därefter ska vi bort till föräldrarna och lämna maten så allt är på plats till imorgon och jag ska äntligen få se min mammis!! Inte pratat med henne sedan i måndags när hon kom hem efter operationen och en liten stund idag på lunchen men hon mår under omständigheterna bra och det är det viktigaste!

Ikväll vet jag inte vad som händer än, men blir väl lite myskväll hemma i väntan på midsommar.=O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0